اهدای خون کارکنان

بنیاد شهید و امور ایثارگران

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

مدیران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز یکشنبه ۲۶ مردادماه به مناسبت سی‌امین سالروز بازگشت آزادگان به میهن خون خود را به نیازمندان اهدا کردند.

به گزارش «بسیج ایثار»، سرهنگ فریبرز خزایی فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، گفت: ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ نخستین گروه از آزادگان سرافراز کشورمان عزتمندانه به میهن بازگشتند. حضور و مقاومت این عزیزان در دوران اسارت برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس و تاریخ ملت ایران است و قطعاً برای نسل‌های آینده منشأ اثر خواهد بود.
وی افزود: مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در مناسبت‌های مختلفی در طول سال با هماهنگی سازمان انتقال خون اقدام به برپایی اکیپ‌های دریافت خون برای کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌کند. این اقدام در سال‌های گذشته به‌خوبی انجام‌شده و استقبال خوبی نیز از آن صورت گرفته است و سازمان انتقال خون نیز همکاری‌های خوبی را در این زمینه انجام می‌دهد.
خزایی با اشاره به برپایی اکیپ انتقال خون به مناسبت ۲۶ مرداد در ساختمان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: اکیپ سازمان انتقال خون از صبح روز جاری یکشنبه ۲۶ مرداد تا پایان وقت اداری در ساختمان ستاد مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران مستقر و آماده دریافت خون از همکاران هستند.
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به رعایت تمام نکات بهداشتی و ایمنی در مراحل انتقال خون، گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی در زمینه بیماری کرونا از سوی پرسنل محترم سازمان انتقال خون رعایت می‌شود و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌توانند با اطمینان برای اهدای خون اقدام کنند.
وی در انتها با بیان اینکه اهدای خون عملی انسانی است، افزود: اهدای خون می‌تواند باعث نجات جان و سلامتی بیماران نیازمند به خون شود. از سوی دیگر سازمان انتقال خون نیز برای دریافت خون اعلام نیاز کرده است و بر همین اساس انجام این کار می‌تواند کمک بزرگی به حوزه درمان کشورمان باشد. اهدای خون در آستانه ماه محرم و ایام عزاداری سیدالشهدا امام حسین (ع) نوعی ایثار اجتماعی نیز محسوب می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








موضوع :
اخبار بسیج , اخبار مرکز مقاومت بسیج ایثار , ,